Naar inhoud

Klantenkantoor Fluvius in Vosselaar sluit op 1 november 2019

fluvius logo
Netbedrijf Fluvius, in 2018 ontstaan uit de fusie van Eandis en Infrax, voert aanpassingen door in zijn klantenkantoren-netwerk. Het kantoor van Vosselaar in de Nijverheidsstraat sluit op 1 november 2019 de deuren.

Door die fusie liggen op enkele locaties in Vlaanderen nu twee Fluvius-klantenkantoren op slechts enkele kilometer van elkaar. Daarom maakte Fluvius een efficiëntie-oefening: het klantenkantoor van Vosselaar in de Nijverheidsstraat sluit op 1 november de deuren.

 

De beslissing heeft geen impact op de medewerkers in die kantoren. Zij blijven allemaal bij Fluvius aan de slag. 

 

Klantenservice verder uitbouwen

 

Fluvius blijft het bijzonder belangrijk vinden goed bereikbaar te zijn voor alle klanten en bouwt zijn klantenservice verder uit. De voorbije jaren is echter gebleken dat steeds minder mensen een klantenkantoor binnenstappen met vragen over hun nutsvoorzieningen of premies. Het aantal contacten via telefoon en – vooral – onze website blijft echter jaarlijks stijgen.

 

Ook klanten met een budgetmeter stappen steeds minder vaak een Fluvius-kantoor binnen. Door de nauwe samenwerking met de OCMW’s kunnen budgetmeterklanten die toch een persoonlijk gesprek wensen, steeds daar terecht. Zij kunnen ook 24/7 de budgetmeter opladen aan de oplaadterminals. Bovendien vervangt Fluvius in versneld tempo de budgetmeters door digitale energiemeters, zodat de klanten meer diensten vanop afstand kunnen regelen via www.mijndigitalebudgetmeter.be.

 

Voor je je verplaatst naar een klantenkantoor van Fluvius, check eerst de website fluvius.be. Je vindt er een schat aan informatie. Je kan ook terecht op het algemeen nummer 078 35 35 34.

 

Liever een persoonlijk gesprek? Dan kan je vanaf november terecht in het klantenkantoor van Turnhout, Koningin Elisabethlei 38.

 

Meer info?

www.fluvius.be

 

Datum van het bericht: maandag 30 september 2019
Deel deze pagina op
Bekijk alle nieuwsberichten